השר איתמר בן גביר: "הלוחם פעל כמו שאני אוהב"

    חדשות קול חי No Comments on השר איתמר בן גביר: "הלוחם פעל כמו שאני אוהב"

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ב'מהדורה המרכזית': "יש כמה גורמים בליכוד שרוצים להפריד בממשלה, ולהרחיק אותי בממשלת אחדות. אני חושב שאם זה יקרה בסופו של דבר תרחיש שכזה בסופו של דבר העמדה הציבורית תהיה בעד מי ששומר על העקרונות שלו. עדיין לא השתנה הכל במשטרה, אבל רואים שינוי במדיניות גם בפינוי ההפגנות בקפלן. אני רק רוצה שיהיה שיוויון, רואים את זה גם בשכונות החרדיות.

    צילום: ללא קרדיט
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית": "הייתי בבסיס מג"ב, קרוב למעלה אדומים, ויצאתי מיד עם המפכ"ל לזירה. פגשתי שם קצין מג"ב שפעל בדיוק כמו שאני אוהב. שמעתי את הגיבור הזה, את הנחישות, החתירה למגע. זה מראה שצריך מדיניות שיהיה יותר כלי נשק ברחובות, שיוכלו כבר בשטח לנטרל את המפגעים"

    "בשורה ענקית בחוק הפרוטקשן. נלחמנו להעביר את זה במשך כחצי שנה. יהיה מאסר חובה, ויכולת ענישה מפותחת. גם חיזוק המשטרה יכול לתת מענה. עדיין לא השתנה הכל במשטרה, אבל רואים שינוי במדיניות גם בפינוי ההפגנות בקפלן. אני רק רוצה שיהיה שיוויון, רואים את זה גם בשכונות החרדיות"

    "יש כמה גורמים בליכוד שרוצים להפריד בממשלה, ולהרחיק אותי בממשלת אחדות. אני חושב שאם זה יקרה בסופו של דבר תרחיש שכזה בסופו של דבר העמדה הציבורית תהיה בעד מי ששומר על העקרונות שלו"

    "היו גם כאלו מהחברים שלי שרצו לחזור במעט בצמצום עילת הסבירות. אני שמח שקיבלו בעניין הזה את עמדתי. אנחנו לא צריכים להתנצל שאנחנו שותפים עם החרדים או פועלים להעביר את מה שהבוחרים רצו שנעשה".

    האזינו



    0 תגובות